Prekių grąžinimo taisyklės

Vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis, Pirkėjas gali grąžinti prekę/prekes ir tai turi padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo/gavimo dienos. Prieš tai būtina informuoti Pardavėją el. paštu info@aiskin.lt, kad mes galėtume jums atsiųsti prekių grąžinimo formą, kurią turėtumėte užpildyti ir pridėti prie grąžinamų prekių (formoje reikės nurodyti užsakymo numerį, kokią prekę pageidaujate grąžinti ar pakeisti).

Pirkėjui grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta/nepanaudota;

  • prekė turi būti nepraradus prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės). Kosmetikos ir parfumerijos prekės, kurių pakuotės buvo atidarytos, negrąžinamos.

Pinigai už grąžinamą prekę Klientui yra grąžinami nedelsiant, tačiau ne vėliau nei per 14 dienų laikotarpį, skaičiuojant nuo grąžinimo paraiškos gavimo.

Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.

Norėdami grąžinti prekes, jas turėtumėte siųsti į Omnivą paštomatą esantį:

Vilniaus PANORAMA paštomatas, Saltoniškių g. 9, Vilnius, nurodant gavėja aiskin.lt ir gavėjo tel. nr. +37069488900

Už kokybiškų prekių grąžinimą apmoka siuntėjas.

Kilus klausimams skambinkite telefonu +37069488900 arba rašykite el. paštu: info@aiskin.lt

• Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

• Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.